بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


هنوز داغ شکست فصل قبل در لیگ قهرمانان را فراموش نکرده ایم!

سپاهان اصفهان - استقلال تهران

قرعه کشي مرحله نيمه نهايي جام حذفي باشگاههاي کشور ظهر امروز در محل سازمان ليگ حرفه اي برگزار شد. بر اين اساس تيم استقلال در اين مرحله در ورزشگاه آزادي ميزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.
بزرگترين پيروزي:
به نظر ميرسد اگر بازي در اصفهان بود خيلي بهتر مي بتوانيم نتيجه بگيريم.چون باز در اصفهان طرفداران استقلال حاضر بودند در آن سرماي منفي دو درجه و نشستن بر روي چمن هاي ورزشگاه فولاد از تيم محبوبشان حمايت و بازيکنان مورد علاقه خود را تشويق کنند.اما اينجا _ تهران _هواداراني هستند که حتي از تلويزيون هم بازي را نمي بينند و بعد در همين سايتها و محيط هاي مجازي ادعا حمايت و استقلالي بودنشان گوش فلک را کر کرده!!!
خلاصه اگر هواداران بخواهند همين تعداد تماشاگر اندک که در طي بازيهاي ليگ دوازدهم از بازيهاي تيمشان استقبال کرده اند در بازي مهم و سرنوشت ساز نيمه نهايي جام حذفي مقابل سپاهان در استاديوم حاضر شوند و تيمشان را مورد حمايت قرار دهند،مطمئنا اين تيم اصفهاني بوده که در شرايطي معمولي از نظر فضاي ورزشگاه مقابل استقلال سود برده و از چمن هموار استاديوم آزادي بهرمند خواهد شد.زمين همواري که خيلي بهتر از آسفالت فولاد شهر بوده و تيم بازيکنان تکنيکي اصفهاني مي توانند قابليتهاي خود را بهتر نشان بدهند!
نکته:استقلالي ها هنوز داغ شکست فصل قبل مقابل اين تيم اصفهاني را در ليگ قهرمانان آسيا فراموش نکرده اند،پس بايد اين بازي را به عنوان يک ديدار انتقامي بابت آن شکست تلخ قلمداد کنن و ورزشگاه را با حضور يک پارچه و يکدست آبي پوش شده ،جهنمي کنن براي بازيکنان سپاهان!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 10 / 1391برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,جام حذفی,استقلال,سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com